Route met de camper - Reisverslag uit Schoonhoven, Nederland van Bbam - WaarBenJij.nu Route met de camper - Reisverslag uit Schoonhoven, Nederland van Bbam - WaarBenJij.nu

Route met de camper

03 September 2015 | Nederland, Schoonhoven

Lieve Allemaal,

Het is bijna zover, zaterdag 5 september vertrekken we in alle vroegte voor onze 'wereldreis'. Al een jaar druk bezig met de voorbereidingen en wat hebben we er zin in! :) Wij delen graag alvast de globale route met jullie en hopen snel wat leuke foto's en ervaringen te kunnen delen.

Mochten jullie nog leuke tips hebben, laat het dan zeker weten!

Veel liefs,

Ons

• 03 September 2015 - 20:39

Liesa:

Lieve BBAM

• 04 September 2015 - 12:41

Trees:

Lieve allevier!! Een goede reis, een prachtige vakantie met mooie indrukken en veel gezelligheid. Liefs

• 05 September 2015 - 02:06

Claartje:

Lieve zussen en zwagers... maak er een onvergetelijke beleving van, wees voorzichtig, pas op jezelf maar heb met name een geweldige tijd met zn vieren!!! Heel veel liefs, overal en altijd van mij en ella en veel groeten van willem

• 05 September 2015 - 09:06

Jeroen:

Goede vlucht alle vier, heb de flight tracker aan staan :)