Valley of Fire en Zion - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bbam - WaarBenJij.nu Valley of Fire en Zion - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bbam - WaarBenJij.nu

Valley of Fire en Zion

Door: BBAM

13 September 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Lieve Allemaal,

Een eerste verslag vanuit de camper!!

Na een Crepe breakfast in het Monte Carlo en snelle uitcheck zijn we naar de achterkant van het hotel gegaan om opgepikt te worden door Roadbear RV. Gelijk wat goede tips gekregen van de taximan voor onze reis en met het busje vertrokken richting de camper. Leuk om ook wat van Las Vegas te zien, wat moet het bizar (vakantiewoord) zijn om hier te wonen. Bij RoadBear aangekomen hebben we een uitgebreide toelichting gekregen over de camper, wat een apparaat! Echt heel groot, lekker Amerikaans, maar wat een mooie manier om vakantie te vieren. :) Nog wat spulletjes meegenomen die andere kampeerders hebben laten staan en vertrokken naar de Walmart. Erg leuk om te zijn, gelukkig een stuk goedkoper en veel in kunnen slaan voor de komende dagen. Wel wennen aan het inpaksysteem bij de kassa, maar je moet hier gewoon geen haast hebben als je gaat winkelen. ;) Wat heerlijk om onze eigen spulletjes te kopen en om ook veel gezonde dingen in te slaan. Op naar onze eerste bestemming; Valley of Fire. Wat we hier aantroffen is echt niet te beschrijven, kijk zeker naar de foto's. In een woestijnlandschap met roodgekleurde rotsformaties belanden we op een hele rustige en SUPER mooi gelegen camping. Hier kan je zelf het geld in een enveloppe inleveren voor de nacht. Bizar ;) om mee te maken dat we hier in de woestijn stroom en water hadden en echt een heel mooi uitzicht. Een fantastische eerste ervaring met de camper, wat een belevenis om zo door Amerika te mogen reizen, overal gelijk in de natuur. Na een goede eerste nacht en nog wat van de omgeving te hebben verkend, zijn we doorgereden naar Zion National Park, Watchmen campground. Hier hebben we het getroffen met een hele mooie plek, op een van de mooiste campings van Amerika. Zion bestaat uit Zion Canyon, een kloof gevormd door de Virgin River. We zijn helemaal fan van dit park, de mooie wandelingen en omgeving. Ook erg leuk om wildlife te zien, de herten lopen hier langs de camper. Vandaag (10-9) onze eerste wandeling gemaakt, handig met een shuttle bus vervoerd naar de start v/d wandeling. Hier is het ook een paar graden koeler, heerlijk dus. Nu gaan we eten, bij onze camper, met een kampvuur aan, met in het verschiet marshmellows bij het vuur. We zitten hier twee nachten waarna we doorgaan naar Moab. Morgen Angels Landing. Kortom, het is een TOP vakantie!

Liefs,

BBAM

• 13 September 2015 - 05:05

Lieve Allemaal,

Bedankt voor alle leuke berichtjes! Lezen we met veel plezier :) Sommigen zijn nieuwsgierig naar het gewonnen bedrag van Michiel, dit was het hoge bedrag van 0.19 cent. Maar alsnog blij.

Liefs

• 13 September 2015 - 09:52

Ria En Jeanne:

Wat een flitsende 'Huge' kampeerwagen. Het lijkt alsof jullie in een film zitten. Wat een prachtige plaatjes. Genietse

• 13 September 2015 - 11:59

Claartje:

Waaaaaaaaaaah.... gefeliciteerd namens ons alledrie, dat wordt een feestje...
    Heel veel liefs en veel geluk samen en een hele dikke kus van ella en mij

• 13 September 2015 - 18:01

Trees:

TOP om weer wat te horen van jullie, en vooral dat het zo goed gaat en zo ontzettend mooi is daar.
    Spannend hoor al onverwachte gebeurtenissen zo bij het kampvuur