What happens in Vegas... - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bbam - WaarBenJij.nu What happens in Vegas... - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bbam - WaarBenJij.nu

What happens in Vegas...

Door: Amarens Kerkhof

09 September 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hey allemaal!

Leuk dat jullie weer kijken op onze pagina. Vanuit ons hotel in Las Vegas nog even een verslagje van onze laatste dag in New York en onze indrukken van Las Vegas!

Gisteren hebben wij nog een lange en leuke dag in New York gehad. In de ochtend waren wij wederom bij ons favoriete ontbijttentje te vinden om een goede bodem te leggen voor de dag. Met de metro zijn wij vervolgens naar Brooklyn gegaan waarbij wij via de Brooklyn Bridge over zijn gelopen naar downtown Manhattan. Een prachtige ervaring met een mooie skyline voor ogen. Hierna zijn wij doorgelopen naar Ground Zero en de monumenten voor 9/11, ook erg indrukwekkend. De wijken zijn heel anders dan de wijk van ons hotel: wat rustiger en er zijn oudere gebouwen, zoals de Rechtbank.

Hierna zijn we met de ferry overgestoken naar Staten Island. Niet voor Staten Island, maar voor het Vrijheidsbeeld, welke wij als echte toeristen vaak hebben gefotografeerd en hebben bewonderd. Toen we de ferry terug hebben genomen zijn we uiteindelijk beland in China Town en Little Italy om daarna nog wat te shoppen voor de heren, wat helaas niet zo succesvol was. Maar een heerlijk diner met hamburgertjes maakte veel goed!

Vandaag was een groot deel van de dag in het teken van onze reis naar Las Vegas, na een goed ontbijt bij ons ontbijttentje. De vlucht duurde nog dik 5 uur en wij kwamen in de middag aan in Vegas, waarbij het nu 9 uur vroeger is dan in Nederland. Een hele andere indruk dan New York: wat een pracht en praal, luxe en entertainment. Erg leuk om mee te maken maar voor ons voor 1 nachtje voldoende ;). Na ons gesetteld te hebben in het hotel hebben we al een rondje gemaakt waarbij wij diverse hotels en waterspektakels hebben bewonderd. Na uit eten te zijn geweest hebben we nog wat geproefd van het avondleven van Vegas. Michiel heeft zelfs ook nog wat gewonnen! Nu zijn we redelijk uitgeput weer op onze hotelkamer om morgen met onze echte reis te starten met de camper! De stedentrips waren erg leuk en indrukwekkend maar we hebben allemaal heel veel zin om met de camper op pad. Laat deze reis maar beginnen en wij houden jullie natuurlijk weer op de hoogte!

Groetjes BBAM!

• 09 September 2015 - 12:31

Trees:

Wat een stad!!!! Dat is druk, ik kan me voorstellen dat het leuk is maar die camper die lokt toch wel lijkt me. En Michiel de man met centen nu begrijp ik????
    Wat ontzettend leuk die foto's, mooi weer, veel indrukken en een goede sfeer!
    Liefs

• 10 September 2015 - 08:56

Eva:

Wow, wat hebben jullie al veel gedaan! Heel leuk om te lezen. Hmmm, doe mij ook maar zo'n Amerikaans ontbijt :) Ben benieuwd naar de camper. Have fun!

• 10 September 2015 - 12:48

Elise:

Hoi bouke+rest

Jullie vakantie ziet er uit als een goed feestje :) Ik wacht op foto's van de countryside+camper!

Heel veel jaloersheid en groetjes uit het Groene Hart, Elise

• 10 September 2015 - 21:59

Christel:

hallo allemaal,

superleuk om jullie verhalen te lezen.
    Wat een andere wereld hè.
    Geniet ervan en schrijf nog maar veel verslagen.Top.

Groetjes

• 11 September 2015 - 13:49

Anne:

Hoi knappies!

Wat tof om deze foto's te zien, en heerlijk om zo even weg te lezen.
    En Michiel? Wat was die geweldige winst? xD

Ben nu wel erg benieuwd naar die camper, dus hup hup. Snel een nieuwe blog!

P.s. mama doet erg haar best de computer even back to basic te brengen zodat ze weer de blog kunt lezen. Reactie is on it's way.

Luv joe all! xx

• 11 September 2015 - 15:20

Thea:

ja het is gelukt ik kan berichten. mooie mensen op mooie foto's en ook dat weer!!! las vegas is alles wat ik er van dacht ; lelijk en fout. dus op naar het natuurgeweld. veel plezier en tot het volgende verslag.dikke kussen

• 12 September 2015 - 15:05

Nikki:

Wat leuk om te lezen! Het ziet er allemaal super uit!
    Ben benieuwd naar de camperverhalen haha!

Heel veel plezier en geniet ervan!

xx Nikki en Daan

• 12 September 2015 - 19:53

Angelique:

Hallo lieve mensen!

Echt super leuk om jullie verhalen te lezen!
    En wat anders in zo'n stad.
    Ook hebben jullie mooie foto's neergezet,
    wat ziet alles er goed uit! wauwwwww!!
    En hou ook maar een lekker ontbijtje voor ons appart :p
    Ik ben benieuwd naar jullie camper verhalen straks!
    Nog heel veel plezier!

Liefs Angelique en Bart